I wanna have boobies.

Nu sitter jag vid datorn med kläderna på, utom byxorna! Min kära kompis Martina har mina leggings så väntar på att hon ska strutta hit. Senare ska jag, hon, Nina och kanske lorri fika på strandgatan och det lär bli mysigt.

Förövrigt så har det varit en trevlig dag. Sov över hos Martina eftersom att vi har studiedag idag och vi satt i folkets park igår, prata som höns och drack Norrlands. Och vid 1 idag kom familjen och hämta upp mig eftersom att min systers pojkvän fyller idag så vi skulle åka till en kinarestaurang och äta god mat.

Det ända jag har att säga är att jag känner mig sjukt lycklig just nu och sommaren är snart här, med massa roliga dagar att se fram emot!
Puss på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0