Im tired using technology

Hej hopp gummi snopp.
Idag har det varit värsta stekar dagen, jätte skönt. Vi satt och solade utanför våran gymnastiksal och det stekte sjukt mkt. Tror och hoppas jag blev lite brun. Och idag har vi en sådan där chill dag i skolan, börjar 9.40 och slutar 14.05. Men idag skulle SP3:orna ha olika workshops som handlar om sex och vi skulle gå och lyssan för att ge kritik eftersom att de ska föreläsa för 8:orna på Lyrfågelskolan.  Så vi fick sluta kl 17.00 istället, men det var det värt, det bjöds ju på kladdkaka och pepsi.

Imorgon tror jag det blir shorts, har hört rykten om att det ska bli upp till 25 grader varmt här i Trollhättan, kan ju alltid hoppas! Så det blir ännu mer stek, måste bli brun, brun, BRUN!

Och ja, jag har i princip inte lagt upp några bilder, men det kommer. Ska nog ta med min kamera till skolan imorgon.

Nu ska jag plugga tyska, har tyvärr prov imorgon.. Usch.
Men ha en trevlig kväll, pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0