jag vågar tro och hoppas på att någon däruppe ser mig, någon som hellre vill förlåta än fördöma mig.

Snart bär det av till Siba. Där ska jag träffa Martina och vi ska väl kolla runt lite. Jag ska leta reda på en blå hoodtröja och kanske ett par glasögon. Sen får det väl bli att gå hem och kolla film kanske? Poseidon är på kanal 9 ikväll, ska nog satsa!

Btw, min powerwalk igår var sjukt jobbig, men det kändes så grymt skönt (förutom att jag fick lite vattenblåsor på hälarna.) Ska fortsätta med det tror jag, in shape for beach 2009!
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, läsa lite i "populärmusik från Vittulla" och göra mig iordning lite.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej söt, allt bra nmed dig idag? (:



Kram

/Linnéa

2009-04-20 @ 17:26:26
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0