Solsken

Nu är det såhär va, att jag är bored! Sket i tyskan, det suger så rejält. Men jag har nåt att se fram emot denna helgen. Idag blir det chill vid bryggan med några kompisar och öl. Imorgon blir det knorren med vänner, grill och öl igen. På söndag ska jag se min brorson spela fotboll sen grilla hemma med familjen, mys!

Sen så längtar jag sjukt mycket till sommaren, men börjar få smått panik. Åker till Spanien dagen efter skolavslutningen men.. Jag ska vara borta i 1 månad! Och jag vill vara hemma med alla, känns som att jag behöver det nu och jag kommer sakna alla så sjukt mycket. Men men, vad ska man göra det är väl bara att njuta antar jag...

Nu ska jag gå hem, sola om det fortfarande går att steka sen blir det ut!

Puss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0