Varför hör du aldrig av dig?

Har terrat Lorri hela dagen med att sjunga Tomas Ledins låt.. Eh, jag vet inte vad den heter, vet bara stycket då han sjunger : varför hör du aldrig av dig?
Ganska kul, får till Tomas fina röst också.

Men usch, jag har varit superdålig på att uppdatera, ska föröska skärpa mig. Har iofs redan sagt det, men om man har en blogg ska man också ta hand om den. Men det känns så tråkigt att blogga när man inte har en bra kamera. Men om jag får ett sommarjobb som jag har ansökt så kommer jag tjäna typ 10 000 kr så då kan jag köpa en bra systemkamera.

Men idag ska iaf jag, Lorri och Martina ut och cykla. Mysigt! Sen senare ikväll blir det nog fest, har inte hittat en men det fixar sig. Nu ska jag egentligen ha tyska, men orkar seriöst inte med det. Vi är typ 5 pers i vår grupp och läraren är helt cp. Så det känns som att gå i en särklass eller något, inte skoj.
 
Men nu ska jag göra annat, kolla roliga klipp på youtube och checka andras bloggar. Ska försöka blogga imorgon.

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0