Värmen slår på hårt.

jag vet inte om det är för att så mycket händer just nu eller om det bara är för att det är så sjukt varmt ute, men jag har som ni kanske har märkt inte orkat skriva nåt på bloggen. Don't blame me, jag har bättre saker för mig än att sitta vid datorn när det är skönt ute. Fast nu gör jag ju det ändå, ahah jag är helt flumm idag.

Humöret är på topp idag iallafall och senare blir det grilla ute med tjejerna och sen ikväll blir det kanske fest, längtar!
Och det är så sjukt skönt att bara glida runt ute nu, för t.ex igår var det 18 grader i skuggan! Jätte varmt och skönt.
Men sen längtar man ju ännu mer till sommaren när man bara behöver ha shorts och linne på sig, och det börjar närma sig känner jag. exakt 2 månader kvar till skolavslutning!

Nu ska jag ut och sola, puss på er allihop och ursäkta för min svacka jag hade, det blev ingen bild idag heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0