Du log mig när du betala för min tystnad

Kom hem för en liten stund sen från siba. Jag och mamma var och shoppade. Fick ett par jeans och strumpbyxor av henne, själv köpte jag mig en svart stickad mössa. Känner att vintern är nära.
Idag händer nog inget speciellt, ska stanna hemma eftersom att min förkylning inte vill ge sig. Så det blir popcorn och Sagan om ringen ikväll.

Igår då? Jo, jag och Nina hamna på en trevlig fest och vi hade det jätte roligt. Senare kom Martina och Lorri en liten stund. Så det var klart en helt lyckad kväll.
Nu ska jag kila. Puss puss


Jeans, Gina tricot
Mössa, H&M
Tights, Indiska

Kommentarer
Postat av: nadja

sorry att jag glömde höra av mej igår men drog hem tidigt ändå vid kvart i ett och blev riktigt packad :(

2009-08-30 @ 17:26:46
URL: http://juliettees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0