When I go to school I got erection

Hej igen. Sitter ute på balkongen och njuter av vädret. Det är mulet dock men tillräckligt varmt för att bära shorts.
Om en stund ska jag till Strandgatan som vanligt och fika, det blir med Nina, Nadja och Lorri troligtvis. Jag ska köra på te med svenska bär smak, smaskigt!

Annars idag? Gick en liten stund hem från skolan efter mitt förra inlägg, så jag har spenderat dagen med att spela Harry Potter på mitt x-box.. I was bored. Nä men det spelet är rätt underhållande.

Nu ska jag göra mig vacker, puss!


Gaaah! Jag bara älskar denna kvinnan, skulle döda för hennes garderob!

Kommentarer
Postat av: nadja

den västen är paxad ! :D:D

2009-08-29 @ 11:59:01
URL: http://juliettees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0