170209

Nu sitter jag och försöker komma på hur mina pengar ska räcka till. Jag har 600 kr på mitt konto och 120 kr hemma i en burk. Jag hade från början tänkt att ta med 500 kr till Skottland, hinner ändå bara kolla i affärer en dag. Men nu är det så att jag ska köpa hårfärg, pengar till mobilen och så ska det vara myskväll hos Nadja imorgon. Så jag får nog nöja mig med 400 kr till Skottland. Och jag som tyckte 500 var lite.. Men jag får väl antagligen skylla mig själv, eftersom att det är jag som har slösat.

Bloggdesignen har det fortfarande inte hänt något med, eftersom att Martina skulle hjälpa mig lite grann. Känner mig lite lost här på blogg.se. Men hon är i Göteborg just nu, så jag får väl vänta.
Men nu ska jag gå och göra mig iordning, åka ner till stan och ta slut på mina resterande pengar.

Pussar Stina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0