Det är vår i luften, var är er?

Solen skiner in genom alla fönstren som finns i huset och man blir så överlycklig att våren äntligen är här! Har fått stå ut med massa snö, slask och kalla vindar. Man längtar ju bara ännu mer till sommaren nu!
Försökte sola mitt ansikte förut, men av någon anledning så gick det förbi massa grannar och jag kände mig ganska patetisk.

Ikväll hoppas vi på fest , annars får det bli myskväll eller annat dylikt. Och senare lägger jag in en dagens outfit, känner att det är brist på bilder i min blogg. Måste ladda kameran först och främst, kan vara bra.

Jag kanske borde ändra lite på min layout på bloggen? Den känns ganska tråkig, och ser typ ut som alla andras. Men som sagt, nu när våren är här så kommer datorn i andra hand och därmed, lite blogginlägg.
Och denna månaden känner jag att pengarna kommer ta slut snabbt. Måste först och främst klacka om mina skor, sen så måste jag köpa massa nya vårkläder för nu känns min garderob tom!

Men ha det bra som vanligt,
Pussar Stina.

Kommentarer
Postat av: bella

svar: tack så hemskt mkt! :)

fin blogg du med!

kramar

2009-02-28 @ 14:30:21
URL: http://bellayeah.devote.se
Postat av: Anonym

tack så mkt :)

kan bara säga det samma!

hade bra!

2009-02-28 @ 14:48:30
Postat av: Sofichelle

du är snygg . på din header snyggis

2009-02-28 @ 15:24:11
URL: http://www.sofichelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0