Det klämmer i skon.

Kom hem för en liten stund sen från Nina's place efter att jag, hon och Martina varit på bio. Vi såg "I taket lyser stjärnorna" och mja, den var väl helt okej. Enda anledningen till varför jag ville se den var för att Samuel Haus (tsatsiki) är med i den och snygg var han!

Men imorgon blir det att färga håret hos min syster yster och senare blir det myskväll hos Nadja. Ska bli jättemysigt, och det är ett stort plus att hon har en egen jätte mysig lägenhet i centrala Vänersborg!

Och ja, min blogg är väl inte i det finaste skicket, men jag är trött och svinhungrig så orkar inte finslipa den tillräckligt just nu. Så nu ska jag gå och ta mig en smörgås med Nutella på och en kopp té.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0