Fettisdagen!

Idag är det fettisdagen och jag har en semla som bara ligger och väntar på att jag ksa äta upp den! Ska senare hem till Nadja och sova där, även massa andra människor ska dit.

Men nu var det ju så att jag skulle berätta om Skottland. Och ja, det var jätte skoj även om mitt sällskap inte är i samma ålder som jag så var det helt jätte okej! Det var mamma, pappa moster och onkel Sten-a. Vi åt på puben, shoppa, chilla och kolla på värsta fotbollsmatchen! Jag är inte ett stort fan av fotboll, men den matchen väckte verkligen ett stort intresse för mig, inte konstigt med tanke på att arenan var bautastor, 50 000 pers var där! Alltså hela Trollhättans invånare i princip. Det blev även öl och jätte god mat varje dag och för att inte tala om dem minimaliska coca-cola burkarna jag köpte.
Man såg verkligen massa skojiga människor och jag såg även två män i kilt!! Målet med hela min resa. En stod iofs på ett torg och spela säckpipa, men den andra hade på sig det som vardagsklädsel. Jätte snyggt med kilt på män faktiskt.
Så det var minst sagt en jätte lyckad resa.

Lägger in lite bilder, inte speciellt bra men dem får duga. 

 
  


Pussar Stina.  

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan vad kul, vill också åka till skottland, haha.

2009-02-24 @ 17:43:35
URL: http://kikit.blogg.se/
Postat av: martina

stina, va nykter du såg ut.... haha skoja

2009-02-24 @ 18:57:24
URL: http://martinaforcutie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0