Idag är en dag.

Sinnestillstånd idag: Trött, förvirrad och smått nere av någon anledning.

Nu sitter jag i Grafsalen på Media och tråkar eftersom att vi har gjort klart allt som vi ska och vi får inte sluta förrens kl 4, alltså om cirka 1 timma. Så jag bloggar nu, är jätte dålig på det, jag vet. Men som sagt, jag kommer att blogga mer om jag någon gång får tag i en systemkamera eftersom det är roligare då, man kan ju ta massa fina bilder och lägga in. 

Senare idag, rättare bestämt kl 18 så ska jag, Lorri och förhoppningsvis Martina ner till Folkets hus och demonstrera, "Rädda jobben på SAAB". Ska bli kul, det försvinner min demonstrantoskuld! Vill göra det eftersom att allt detta dåliga som händer med SAAB påverkar allt och alla, plus att jag får känna mig lite politisk också, alltså får jag känna mig lite smart.

Juste, i tisdags när jag skulle sova hos Nadja så blev det vodka och trevligt sällskap. Mådde dock inte så bra dagen efter när man skulle till skolan, eheh.. Men kul var det!

Men nu får jag väl hitta något att sysselsätta mig med och säger därmed:
Ha det bra!
Pussar Stina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0