Inflyttad.

Första inlägget på blogg.se, känns skönt. Som ni ser har jag inte hunnit fixa så mycket med bloggen än, men det ska jag fixa imorgon. Det är ett löfte!

Om ni följde min blogg på devote.se så vet ni varför jag flyttade hit, men för er andra så ska ni veta att den hemsidan är jobbig.. Men nu har jag skaffat en blogg här som kommer att bbli bättre och sjukt mycket snyggare. Ska verkligen lägga ner hela min själ här!

Förresten hur kunde jag glömma, jag måste ju presentera mig själv. Jag heter Stina Andersson och är en smått blyg och förvirrad flicka som fyller 17 i mars. Jag går i mediaprogrammet på Magnus Åbergsgymnasiet i Trollhättan. Jag älskar att festa, mysa och såklart att shoppa, även om pengarna inte räcker till så ofta.
Men där har ni mig i ett nötskal, och om ni fortsätter att följa min blogg så kommer ni så småningom att lära känna mig bättre.

Men ha en bra kväll.
Pussar Stina. v


Kommentarer
Postat av: nadja

underbara stina <33

2009-02-17 @ 22:44:44
URL: http://juliettees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0