Misslyckat, igen.

Det blev misslyckat, igen..
För ungefär två veckor sedan skulle jag göra slingor i mitt hår, blev det bra? NEJ.
Och idag så skulle jag färga mitt hår ljusare, blev det bra? NEEJ!
Ingen skillnad i princip, jo nu har jag samma färg i hela håret. Så där rök 100 spänn åt ingenting.. Att jag aldrig lär mig.

Men nu ska jag börja packa inför min resa till Skottland imorgon. Måste packa varma kläder eftersom det tydligen ska vara kallare där än här. huh.. Men skoj ska det bli! Och efter min packning ska jag med bussen som lämnar torget halv 7 hem till Nadja för en myskväll med förhoppningsvis många blodiga filmer.

Juste, låg och tänkte på en sak igår när jag inte kunde somna. En blogg är som en dagbok, men kanske inte en sådan dagbok som du gömmer under kudden där alla dina mest privata känslor och tankar står nedskrivna. Men jag vill ändå att min blogg ska vara lite så, privat. Fast den ända skillnaden är ju att ni underbara läsare ska få läsa mina privata känslor och tankar, för på så sätt tror jag att ni kan förstå bättre hur jag är som person. Att även lilla Stina har känslor.

Ha det bra!
Pussar Stina. (har lagt in detta i efterhand, eftersom det raderades när jag skrev det, ska vara från 18/2-09)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0