Im yours to keep if you want to.

hej alla barn. Nu sitter jag vid datorn, jag vakande nyss. Idag skiner solen och jag är väldigt glad, känns skönt att ha lämnat ett varmt land och kommit tillbaka till ett land som numera också är varmt.
Ikväll blir det Harry Potter med Sebastian, längtar! Filmen kommer förhoppningsvis vara jätte bra och som ni kanske inte vet så ärjag en STOOR Harry Potter nörd.

Jag känner att lovet kommer att gå otroligt snabbt och snart är skolan tillbaka, huhu.. Men ska se det positivt, då blir man tillsammans med sin cpklass igen och det kommer bli megaskoj!

Nu ska jag dra mig, äta något eller så. Pusshejs.



En aningens suddig bild, men ungefär såhär ser jag ut idag, förutom att jag är nyvaken på bilden.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0