What a beautiful chocolate man!

Nu sitter jag hemma hos Lorri och blir betraktad av hennes lillebror som kallar mig och Martina för bajskorvar, känner mig så sjukt älskad!
Senare tror jag att vi ska hem till Nina och kolla film, det blir mysigt.. Måste även försöka spela sims hemma hos henne!

Nu börjar det kännas i hela kroppen, sommarlovet är snart slut och ett nytt år börjar på magnus Åbergsgymnasiet. Ska väl bli kul, träffa alla igen och köpa goda mackor i skolans cafeteria, haha.
Fast lektionerna blir väl inte så kul kanske, det jag längtar riktigt till är Träffpunkt Europa, vi kommer läsa om andra världskriget och på vårterminen åka till något koncentrationsläger, förhoppningsvis Auschwitz.

Vecka 33 ska vi bo i stuga i Skara tror jag! Kommer att bli sjukt mysigt och jag längtar jätte mycket!

Nu ska jag iaf snart hem och äta mat. Ha det fint, puss!

       
hahahhahahahahha!

Kommentarer
Postat av: Majsbajs

hahaha ha ha HAHA:D

2009-07-29 @ 02:00:24
URL: http://martinaforcutie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0