Äntligen fri!

Nu är jag äntligen fri! Nu har jag inga prov eller läxor kvar, så himla skönt. Har verkligen arbetat ihjäl mig dessa sista veckorna i skolan. Och nu är allt över, bara sitta i skolan och sova.

Idag ska jag till siba och köpa en byxdress, det kommer nog en bild senare. Jag ska dit  med Martina och Lorri, kanske Nina också. Och det blir nog förhoppningsvis glass på Mc Donalds! Martina har även lovat att ta en ny bild på mig som jag kan ha som en header. Måste göra om min blogg också, den behöver bli lite ljusare, man blir ju deprimerad av att se en svart blogg!

Till helgen åker jag och familjen upp till Stockholm. På lördag förmiddag ska vi till min kusin i Eskilstuna och fira henne lite, sen senare på kvällen blir det fotbollsmatch, Sverige-Danmark! Ska bli jätte skoj!
Och på söndagen ska vi tillbaka till Eskilstuna och hälsa på min farmor och senare äta mat hos min kusin. Har inte träffat dem på jätte länge. Sen bär det av hemåt.

Nu ska jag gå, har textlektion... Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Yes, blir kul att träffa er, var ju evigheter sen :)

2009-06-02 @ 20:46:07
URL: http://kikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0