Ballongsång

Hejsan allihopa jag lever.
Har inte orkat skriva sens jag kom hem från Stockholm, ska nog lägga in bilder idag frå resan. Är ju typ bara bilder från fotbollen men ändå.
Det var väl helt okej där, men ganska dött, vi bodde i Filmstaden i Solna så det var inte så konstigt.
Riktigt dåligt att Sverige förlora, men jag lyckades iaf få en bild på Kim Källströms rumpa!

Nu sitter jag hemma hos Nadja, har håltimma så börjar inte förrens vid 12. Orkar inte vara i skolan!
Men snart är det skolavslutning, och det ska bli jätte mysigt. Vi ska vara hela klassen hemma hos Daniel efter att vi har slutat skolan och ta det lungt och ha det mysigt. På lördag morgon åker jag till Spanien, troligen väldigt bakis, jag längtar jätte mycket men kommer sakna allt. Kommer ju vara borta i 5 veckor, lite för lång tid tycker jag.

Men men, nu ska jag göra något vettigt. Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0