Jakten på en sagovärld

Nu har jag kommit hem efter en smått stressig och kall dag. Åkte som sagt till siba för att träffa Martina och Lorri, mennär jag kom dit så skulle dem åka hem så jag hängde på. Skulle ju testat byxdressen men kön till omklädningsrummena var ganska lång så jag lade undan den till på torsdag istället.

När vi kom tillbaka gick jag och Martina hem till Nina och kollade på Saw 3 som är ganska mysig. Sen kollade vi på desperate housewives och nu sitter jag här. Ska kolla på Lost om 5 minuter.

Känner mig abra så lycklig nu, sommar och kärlek!
Pussar <3


Martina (även kallad Märta)

Nina

Vi var nyttiga med juice.

Kommentarer
Postat av: Martina

oooh snygg brud i lila!;D bilderna blir ju bra ju!

2009-06-03 @ 15:19:32
URL: http://martinaforcutie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0