Lemonpoop

Som ni kanske förstår så är jag död. Nästan iaf..
När det gäller mitt bloggande har ag inte varit speciellt aktiv, såg att det var cirka en månad sen jag skrev något. FY PÅ MIG! Men anledningen till det, som vanligt, är att ajg helt enkelt inte orkar, har massa annat för mig.
Som de senaste veckorna, så har jag varit begraven i läxor, och det får en att tappa suget.

Men nu är det sommar och för mycket sol, så nu ska jag blogga så mycket som det bara går tills den 13 juni då jag åker iväg till Spanien i en månad. Kommer sakna allt och alla, Trollhättan, mina vänner, min kärlek..

Men nu ska vi vara positiva. Imorgon ska jag coh Märta till Siba och jag ska kanske köpa en byxdress som är mycket snygg. Och Märta ska ta en ny bloggheader på mig så jag ska fixa iordning bloggen och göra den ljusare så att den inte är så svart och tråkig!

Nu ska jag duscha mitt hår och sedan lägga mig för att få min skönhetssömn. Pussar Stina <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Who's the lucky boy? :)

2009-06-03 @ 01:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0