Nu sitter jag vid datorn, fast.. Pappa har torkat golvet så jag kan inte röra på mig, ehehe..
Snart ska jag till skolan, fick börja senare idag eftersom att jag var klar med allt i svenskan och jag hade fått godkänt på nationella i matte. Så jag börjar kl. 12 idag med media.

Det är sjukt hur snabbt tiden har gått. Känns inte alls som att det var längesen jag började 1:an, och nu är det nästan slut. Nästan bara en vecka kvar. Känns så skönt, men jag får ändå smått panik. Snart börjar vi tvåan och då är det inte långt kvar tills trean och sen är allt slut. Vad händer då?

Lovade ju att göra om bloggen också, men jag och Martina glömde ta kort på mig, så det får bli en annan dag snart, jag lovar.

Jag får väl kolla lite videos på youtube eller något tills golvet har torkat, så ha en bra dag.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0