TJOHOO!

Nu har jag slutat skolan! Så himla skönt med skolavslutning, det ända negativa är att det spöregnar ute och det är cirka 11 grader "varmt" ute.. Men det hindrar inte mig ifrån att vara på jätte bra humör!

Vid 4 ska jag hämta upp Martina, Lorri och Nadja och åka upp till strömslund hemma hos Daniel. Vi ska ha grillparty med klassen, ska bli sjukt mysigt. Sedan har jag ingen aning om vart vi ska bege oss, men det är alltid fest där jag är!

Imorgon åker jag till Spanien. Längtar jätte mkt men börjar få ångest för jag vill inte lämna kvar alla här, kommer sakna er jätte mkt <3

Nu ska jag gå och packa. Här har ni en mycket snygg bild på Kim Källströms roooompa. PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0