Another day is lonley.

Nu sitter jag med en gigantisk turban på huvudet för att mitt hår ska torka, får nämligen inte använda hårfön eller plattång för att fixa mitt hår eftersom att jag har typ blivit väldigt tunnhårig av det och jätte slitet hår. Så snart får vi hoppas att mitt hår blir friskt igen, vill inte bli flintis innan 20 liksom.

Senare ska jag, mamma och pappa hem till syster Jenny och äta middag i hennes ganska nya lägenhet, det ska bli mysigt, ska även försöka sno åt mig lite kläder från henne.
Och senare ikväll ska jag nog träffa Martina och antingen kolla film eller så ska vi leta fest. Både och skulle vara kul.

På måndag blir det shopping hoppas jag! Har inte kollat i affärer på svinlänge och nu vill jag bränna pengar, måste även hitta något snyggt jag kan ha på mig på min och Nadjas fest. Längtar sönder!

Men nu ska jag gå och fixa mig lite, här kommer en gammal bild jag hittade på datorn.
Ciao, Stina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0