Enjoy the silence.

Nina åkte hem nyss efter en vistelse hemma hos mig som innebar chips, dipp och Grotesco! Superkul, var jättelänge sen jag kollade på den. Så nu klev jag nyss ut ur duschen och fastnade framför datorn, igen.
Jag känner mig ganska duktig eftersom att jag har skrivit 3 inlägg idag, och det har ju varit lite glest innan.

Känner att jag måste börja träna, få upp flåset lite granna eftersom att jag har jätte dålig kondis nu efter att jag hade körtelfeber för ett tag sedan, jag kunde ju inte motionera då så nu orkar jag knappt något. Vill jätte gärna börja i yoga och ska nog hitta en kurs så att jag kan börja tillsammans med Martina och Lorri. Men i brist på annat så får jag väl småstarta med en dålig yogavideo som jag kan följa, låter ju kul det med.

Juste, den 11 mars fyller jag 17 år, kan inte vänta längre! Och sen efter det så är det bara ett år kvar tills man blir myndig, kommer bli så himla skönt!

Men nu ska jag ta mig en kopp thé och hitta något skoj på tv:n.

Ciao, Stina.


Kommentarer
Postat av: nadja

Och jag fyller den nionde! Party på domma speciella dagar får vi hoppas !

2009-03-02 @ 13:05:17
URL: http://juliettees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0