Hold me in your arms and never let me go.

Ursäkta för urusel uppdatering, har bara haft rätt mycket att tänka på och har inte orkat blogga helt enkelt.
Men en snabb repetition av vad som har hänt i helgen då. I fredags hade ju jag och Nadja fest som blev succé! Allt var jätte roligt oc det var massa trevliga människor där, men dagen efter var inte lika rolig när jag, Nadja och Katrin med hjälp av Sophia skulle städa lokalen. Som det såg ut! Det tog oss ungefär 3-4 timmar, så sjukt tråkigt och det stank öl och sprit i hela lokalen.

Senare på kvällen på lördagen träffade jag Nina, Lorri, Martina, Sophia och Linnea och vi var hemma hos Joakim, men senare skulle vi på någon fest i halvorstorp som aldrig belv av. Så det var bara att vända om och promenera hem igen, jag bor på andra sidan stan..

Och igår tog jag det lungt, orkade inte göra något och jag var så sjukt trött. Men mamma och pappa är i Tyskland så jag har hela huset för mig själv, ganska skönt.

Men nu måste jag jobba med en uppsats om hållbar utveckling i samhäll, blää!
Pussar Stina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0