I wanna touch you right now.

Förlåt för dålig uppdatering, har haft så sjukt mycket att göra. I måndags så skulle jag och Nina skaffa musik till festen, så det tog ju ett tag och igår fick jag sitta uppe till 4 på natten för att skriva en bokredovisning. Så som sagt, jag har inte haft tid helt enkelt att blogga. Men nu kommer det!

I övermorgon är festen, jag längtar så sjukt mycket, kan inte koncentrera mig på något annat!
Längtar efter att få träffa massa trevligt folk och att få klä upp sig ordentligt. Ska bli så skoj, så skoj!
Måste nämna att förut när jag åt hände en olycka, fattade fan inte vad som hände, hörde bara världens jävla smäll och sen var hela jag blöt. Hur gick detta till? Vet faktiskt inte riktigt, jag skulle dricka ur mitt glas med vatten så bara bottnen lossnade, fattar verkligen inte hur det gick till. Så hela jag, plus halva soffan var helt pissevåta. Riktigt obekvämt..

Men jaja, hade lite tråkigt idag. Det förklarar bilderna ovan.
Bajs, Stina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0