It's just in your head darling.

Imorgon fyller jag 17 år! Känns härligt att bara ha ett år kvar tills man blir myndig, lilla Stina har blivit stor.
Och igår var jag, Martina och Lorri på siba och shoppade lite (eller a, det var jag som shoppade). Jag köpte nämligen nya kläder till min och Nadjas fest! Skulle gärna vilja lägga upp en bild på dem men nä, då finns det säkert folk som blir inspirerade och köper samma, haha. Och jag kom på att jag måste klacka om mina skor innan festen, huh pengarna bara flyger iväg. Men men.

Nu ska jag gå och klä på mig och göra mig iordning, vi har nämligen studiedag idag och senare ska jag hem till Nina och spela tv-spel!

Ciao, Stina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0