Jag kommer inte hem ikväll!

Hahah, av någon anledning sitter jag och lyssnar på Martin Stenmarks "sjumilakliv", känner verkligen att jag är så svensk!

Iaf, igår var jag och mina flickor på en liten mysig fest på viggen osm ligger på andra sidan stan från vart jag bor. Och vi hade trevligt, men det slutade att en liten full Stina fick gå hem, ganska långt men det gick snabbt! Så jag är ganska stolt över mig själv och idag mår jag, sådär.. Och det blir ingen outfitbild på mig idag, känner mig ganska sleten så det får bli imorgon kanske.

Jag har så sjukt mycket läxor att göra, så denna veckan kan jag se fram emot att plugga på tyska som jag har prov på på Tisdag, engelska prv på Onsdag, svenska redovisning och datakuns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0