Tyskaplugg..

Ska plugga tyska nu egentligen, har prov imorgon men jag orkar ärligt talat inte så jag sitter och lyssnar på olika poplåtar som har gjorts om, här har ni ett exempel : http://www.youtube.com/watch?v=ok0tebtFKHU&feature=related.

Men snart ska jag träffa Nina, vi ska hem till Lorri och kolla in hennes nya lägenhet och senare ska vi skrämma upp oss själva genom att spela Silent Hill, jag typ hatälskar det spelet. Kommer säkert vara uppe länge och spela, så imorgon är jag nog helt död när jag ska prestera på provet.
Juste, fick reda på att jag ska till tandläkaren imorgon, skoj skoj. Ska laga en tand som har gått sönder, och min tandläkare finns långt borta, närmare bestämt typ andra sidan stan. Så måste åka buss eftersom att pappa är bortrest och har bilen, huh jobbigt..

Men nu får jag väl rycka tag i min adidaskrage, plugga lite till och sen gå ut och träffa Nina.



Och ja, jag vet att jag ser helt mongo ut där, gick inte ens att fixa till i Photoshop, HAH!

Ciao, Stina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0