Regn, regn, regn..

Usch, det har varit jätte dålig uppdatering nu. Men har inte suttit vid datorn på jätte länge. Är mest trött hela tiden känner jag, utbränd kanske?

Idag ska jag iaf ta det lungt och sen åka hem till Nina där vi ska göra engelska läxa och kanske äta Ben&Jerrys, supergott! Sen kanske det blir lite tv-spel också, det är superskoj för jag är en nörd.

Har iaf inget att klaga på nu förtiden, massa trevliga människor överallt och jag tror jag är kär.
Imorgon blir det utmaningen, cant wait! Det är en tävling mellan MÅG och Nisse för er som inte vet. Alltså de två gymnasierna osm ligger brevid varandra. Massa sport spex och skitskojiga saker. Efter det blir det grillning i Gamle Dal med massa folk från hela MÅG.

Men nu ska jag gå, måste fördröja min tid, vi börjar om en timma. Så det blir spel på Hamsterpaj!

Puss på er allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0