NU FÅR DU HELT ENKELT GILLA LÄGET

Som ni ser så har jag gjort om min bloggdesign lite, haha inte speciellt seriöst dock. Men jag skyller på att jag har varit hemma som sjukanmäld idag och har därför inte haft något annat för mig.

I måndags kom jag hem från Skottland och det kan nog har varit en av de bästa resorna i mitt liv. Shoppingen och klubbarna där slår fan allt, vill tillbaka nu med en gång! Men jag antar att jag får gilla läget och njuta av våren som faktiskt har kommit till Trollhättan.

Så på lördag ser vi fram emot en kväll på Backstage med förhoppningsfullt trevliga människor, just nu väntar jag på att få se filmen "Van Helsing" som börjar kl. 21 på kanal 6 ikväll.
Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0